I'm walking away from the troubles in my life.

Nu börjar jag bli jävligt trött på detta alltså. Jag fått grova sömnproblem. Då menar jag inte att jag har svårt att somna osv. som det oftast brukar handla om. Utan jag kan inte sova! För det första så har jag jättesvårt att somna, som är som sagt det vanliga, men sen när jag tillslut somnat vaknar jag upp 2-3 timmar senare, skit pigg och kan inte somna om. Då får man helt enkelt sitta vaken, men det suger ju för när man går i skolan blir man riktigt jävla trött innan det ens är dags för lunch. Har ingen ork eller kraft i kroppen kvar längre, och såfort jag kommer hem däckar jag men vaknar, återigen, 2-3 timmar senare och det resulterar ju också i att jag har svårt att somna på kvällarna. Men det roliga är att när jag kämpar för att inte somna när jag kommer hem från skolan, så slår min trötthet om till pigg igen efter sju-åtta på kvällen och då är vi tillbaka. Fan alltså.
Vad fan ska jag göra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0