I got a hangover.

Känns iaf som det.. Men oj ni, jag lyckades somnade igår vid sex på morgonen igen, sen så vaknade jag nu för drygt 10 min sen. Weho, jag fick några fler timmars sömn. Men känner mig riktigt jävla bakfull som sagt.. Har precis ätit en skål flingor och ätit en banan och ska nu börja klä på mig och börja fixa mig. Sen ska jag till sjukhuset då jag ska ta lite tester och blodrover osv då jag imorgon ska få mitt dropp igen. Det är viktigt att man alltid tar lite tester och prover innan så de ser hur min reuma mår, samt om jag är frisk osv. så jag kan ta droppet. Är man sjuk eller har något virus i kroppen, i form av en förkylning eller så, så får man inte ta droppet då det kan vara farligt.

Nej ni, nu måste jag börja fixa mig! Talk 2 U later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0