Fredagsångest

Vaknade för en timme sen ungefär, med värsta ångesten. Har ingen aning om varför, känner bara en fet jävla ångest. Jag har ångest över att jag somnade tidigt och vaknade med att ha 2 missade samtal och 3 sms. Jag har ångest över att min fittskola ger mig frånvaro även om jag är i skolan på mina lektioner. Jag har ångest över att jag har två lektioner, inlagda på samma tid! Jag har ångest över att jag ska jobba imorgon på mcd och bj, men att det även vill ha in mig ikväll på bj, fast jag ska träffa saba. Jag har ångest över att jag inte träffat mamma på flera dagar. Och jag tror jag hade en väldigt jobbigt dröm innat, för jag känner ångest av att jag drömt något och jag får små feelings ibland på saker som känns vart med i drömmen. Men jag har ångest över att jag inte vet vad jag drömde om. Jag har ångest över allt. Fan. Detta blev jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Email: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0